lauantai 31. tammikuuta 2015

Random

Hello!
Mitä teille kuuluu toivottavasti jaksatte viellä seurata blogia, vaikka postailen vähän. Mulla on nyt vähän muuta meneillään mutta yritän parhaani. Muistin juuri että mulla meni ohi blogini synttärit hups. Oon sairastellu niin paljon ihan unohdin, blogi täytti neljä vuotta huh huh. 

Risiiniöjyä olen käyttänyt ahkerasti, joka ilta on tullu laitettua kulmiin ja ripsiin. Ihan ihan pientä muutosta nään kulmissa, musta mulla on tummentunut kulmat ehkä entiedä. Yritän olla nyt trimaamatta kauheasti kulmia annan niiden kasvaa rauhassa. Vasta eka viikko menny vaikea sanoa viellä mitään, pidän teidät ajan tasalla! :)

Otin vaan jonkun random kuvan :D

Kuva: weheartit

No Comments Yet, Leave Yours!

Kiva kun kommentoit. Pidetään blogi positiivisena :) Rakentava kritiikki on tervetullutta, ilkeä kirjoitus ei.