tiistai 13. tammikuuta 2015

Nuku, Syö ja kuntoile Hyvin

Mulla on aina ollu ogelma mennä aikasin nukkumaan. En saa heti  unta, valvon ja herääminen on vaikeaa.Varsinkin toissa vuonna Menin myöhään nukkumaan en jaksanut mennä enään kouluun. Otin itseäni nikasta kiinni viime syksynä ja löysin uni musiikkia, nukun paljon paremmin ja olen virkeä aamulla.

Ja yritän ihan kauheasti päästä karkki/limu himosta, olen päässyt hampurilaisesta eroon mutta suklaa ja limu olen heikkona niihin.

 HERKKU LAKKO ALKAA NYT REETTA!!



 Mua on auttanut musiikki ja lunnon äänet, hyvään mieleen ja parempaa uneen. Keskityn vaan rauhallisen ääneen, enkä ajatella muita asoita. Suosittelen ehdottamiasti jos sulla on  nukahtamiseen ogelmia.

Kuva: Google

No Comments Yet, Leave Yours!

Kiva kun kommentoit. Pidetään blogi positiivisena :) Rakentava kritiikki on tervetullutta, ilkeä kirjoitus ei.