sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Vegaani Haaste

Mun raakaruoka haasteesta ei tullu oikeen mitään. En löytänyt helppoja reseptejä ja se ei ollutkaan mun juttu. Nyt olen hurahtanut uuteen haasteeseen. Vegaani haaste 30 päivää. Vegaani ruoakavalio tarkoittaa eri ihmisille eri juttua, mulle se on kokeilu ja syödä paremmin. Löysin hyvän vegaani sivun sieltä löytyy hyviä pääruokaa salaateja ja jälkkäreitä. Siellä on myös valmentajia jotka auttaa sua. Kirjautuminen on ilmaista  vegaanihaaste.net
 Kuva: google

Ruohojuuresta löysin vegaani nakkeja ja kinkkua.

  



eka vegaani ateria. Päätin myös vaihtaa pastat ja leivät gluteenittomiksi. Mulla ei oo keliakee haluun vaan kokeilla kaikkee :D  



Ps. koko ruoka ei menny jää mulle vähän huomikseksi.


No Comments Yet, Leave Yours!

Kiva kun kommentoit. Pidetään blogi positiivisena :) Rakentava kritiikki on tervetullutta, ilkeä kirjoitus ei.