torstai 30. lokakuuta 2014

Face oil

Hello! Long time no see. Kaikkea on tapahtanut olin maantaina silmätarkastuksessa. Mulla on ollu vasemassa silmässä näkö oglemia parisen vuotta, lääkäri ehdotti vois kokiella lukulaseja. En halua maksaa laseista 100 euroja löysin Citymarketista 15€  hyvät lasit. Olen huomannut miten sokea oon ollu, lasit on auttanut ihan kauheesti. Käytän niitä koko ajan ku luen ja kirjoitan blogia :)

En ole koskaan käyttänyt naama öljyä oon vähän pelläny öljyjä päätin kokeilla. Argan öljy sopii kuivalle iholle, hiuksille ja kynsiin. Luotto kauppani joy luonnonkosmettiikka kauppaan sieltä löydän aina ihania uusia juttuja. Joy lopettaa 13.11 kanttaa ehdottamista käydä sitä ennen siellä.


No Comments Yet, Leave Yours!

Kiva kun kommentoit. Pidetään blogi positiivisena :) Rakentava kritiikki on tervetullutta, ilkeä kirjoitus ei.