tiistai 23. syyskuuta 2014

Raw Food

Olen koko ikäni olen syönyt todella huonosti en tajunnut tai nähnyt sitä miten epäterveellisesti syön. Teininä mua ei kiinnostanut syödä salaattia, mua oikeen ällötti pupun ruuat. Porkkanaraaste oli ainut mistä tykkäsin. Kirjoitin muutama kuukausi sitten yrittäväni syödä yhden hiilihydraattittoman aterian päivässä. Haluan olla rehellinen. Kesällä tuli syötyä hyvin mutta se ei kestänyt kovinkaan pitkään. Koulussa syön salaattia mutta kotona en jaksa enään vaivautua tekemään terveellistä ruokaa. Perus ruoka spagetti ja kanakastike (luomuun olen yrittänyt satsata) Haluan edelleen syödä yhden hiilihydraattittoman aterian päivässä. Olen pohtinut tätä pitkään, etsinyt paljon tietoa ja katsonut videoita. Haluan kokeilla raakaruokaa. 100% raaka syöjäksi en pysty lähteä. Eikä se ole tavoitteena liian extremeä mulle. Vaan terveellisen ruuan syömiseen. Haluan tietää mitä laitan suuhuni ja mistä se tulee. Kokeilen ensiksi viikon syödä raakaa ja katsoa mihin se lähtee. 

           





Kuvat: Google 

No Comments Yet, Leave Yours!

Kiva kun kommentoit. Pidetään blogi positiivisena :) Rakentava kritiikki on tervetullutta, ilkeä kirjoitus ei.