maanantai 8. syyskuuta 2014

#Kutsumua

Kaikki varmaan tietää Kutsumua kamppanijasta. Kampanjan on tarkoituksena puuttua kiusaamiseen,mutta myös lopettaa siihen liittyvää hiljainen hyväksyntä. Mua on kiusattu koko peruskoulun ajan ja varsinkin täällä blogin puolella. Minäkin olen ihminen, miksi pitää kuisata toista?! Jos olet vähänkään erilainen,ihonväri,lihava, laiha (tai lukihäiriö niinku mulla) Heti hyökätään kimppuun. Olemme kaikki erilaisia, erilaisuus on rikkaus. Sinä olet erityinen juuri sinä, älä unohda sitä <3

Sitä on helppoa piiloutua anonyymyksi koneen taakse, ja purkaa omaan ahdistusta toiseen ihmiseen. Se on väärin. Olen kauan sitten päässyt yli omista kiusaajista. Ja olen oppinut välittämättä enään ilkeistä kommenteista. Olen löytänyt rakkauden tanssiin, jonka kautta löysin kouluni. Olen saanut aivan ihania ystäviä, jotka pitävät minusta juuri tällaisena kun olen :)     

Stop to bullying!


6 kommenttia:

  1. vammainen ja ruma, ebun hermanniina :D x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivoista sanoista, toivottavasti sait tästä paremman mielen :)

      Poista
  2. Älä välitä kiusaajista, sä oot paljon vahvempi kuin ne!:) tsemppiä!!

    VastaaPoista
  3. On totta, että sun teksteissä joskus vilisee kirjoitusvirheitä, mutta virheistä pahimmatkaan eivät ole pystyneet peittämään sitä lämpöä ja innostusta, mikä sun postauksista aina huokuu. Vaikka en millään tavalla tunne sua, voisin lisätä pitkän listan kauniita sanoja noiden kuvassa esiintyvien perään, mutta tiedän, että tiedät ilman niitäkin, miten erityinen olet :) Kiitos inspiroivasta blogista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauniista sanoista olen sanaton :) <3

      Poista

Kiva kun kommentoit. Pidetään blogi positiivisena :) Rakentava kritiikki on tervetullutta, ilkeä kirjoitus ei.