keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Bootcamp

Hello!
Ilmoittauduin kunto bootcamppiin, olen loman aikana pikkusen laiskistunut ja haluan saada lisää energiaa plus kiinteytyä. Bootcamp alkaa ihanasti aamulla toivottavasti saan itseni ylös sängystä. En ole kirjottanut pitkään aikaa terveellisestä/laihdutus matkastani. Olen vihdoinkin päässyt yli hampurilaisesta ja limusta, kesti kauan tajuta ne ei tee yhtään hyvää sulle ja ne maistuu ihan kauhealta. Junk food ei hallitse mua enään mä hallitsen niitä. Makean himoa iskee aina välillä yritän sen tilalle korvata teellä. Olen myös huomannut limun lopettamisen jälkeen mulla on paljon enemmän energiaa ja en ole riippuvainen siitä.
Kuva:Google 

No Comments Yet, Leave Yours!

Kiva kun kommentoit. Pidetään blogi positiivisena :) Rakentava kritiikki on tervetullutta, ilkeä kirjoitus ei.