torstai 10. huhtikuuta 2014

New in



Viikon oon kattonu näitä seiniä rupee jo kyllästyttää olla flunssa. Olo rupee olemaan vähän parempi päätin mennä käymään jumbossa. Hullut päivät ei oo ikinä ollu mun juttu, en ikinä löydä  sieltä mitään ja se tungos. Olin ihan varma että siellä on paljon ihmisiä, olinkin väärässä. Ja löysinkin sieltä jotain kivaa :)


Hulluilta päiviltä löysin Ralph Lauren balleriinat klassiset täydelliset en voi muuta sanoa. Harvoin löydän hyviä balleriinoja mitkään ei ikinä pysy mun jaloissa, nää sopi täydellisesti.



DSC01345
Gt:stä lähti mukaan uus takki, tiedän tiedän takkeja ei voi olla koskaan liikaa :D  Se oli viimeinen koko ja istu niin täydellisesti joten se lähti mun mukaan :) DSC01330

1 kommentti:

Kiva kun kommentoit. Pidetään blogi positiivisena :) Rakentava kritiikki on tervetullutta, ilkeä kirjoitus ei.