lauantai 19. huhtikuuta 2014

Elämäni aakkoset part one

A-aamiainen on päivän tärkein ateria, en voi lähteä tyhjällä vatsalla tanssimaan.

B- Blogaaminen (tietysti) siitä on tullut tosi tärkeä asia. Rakastan postauksien tekemistä ja valokuvaamista.

C- Celsius miinus asteet tulee ihan kylmät väreet kun ajatten talvea ja pakkasia. Olen enemmän kesä ihminen sitä lämpöä ja lomaa.


D- en keksi mitään :D

E- Eläimet rakastan koirani bella ja choco tuovat iloa ja rakkautta.

F- en keksi taaskaan mitään.

G-Google googletan paljon blogeja, onko sana oikein kirjoitettu käytän paljon Googlea.

H-Hyvinvointi olen rupenut kiinnittämään enemmän huomiota omaan hyvinvointiin. Syödä paremmin ja hyvään oloon.



I-Inoostuminen kun innostun jostain, innostun aina täysillä. Innostun jos onnistun, jostain hyvästä biisistä ja tanssimisesta innostun :)

J-juokseminen tai oikeastaan lenkkeily nautin siitä ku pääsen ulos raittiiseen ilmaan pitkän päivän jälkeen. 

K-Koulu Mulla oli kahden vuoden välivuosi, olin niin innoissaan ku pääsin opiskelemaan pitkän tauon jälkeen.





L-Laihduttaminen. Liittyy hyvään oloon. Lapsena olen ollut pieni laiha mutta yksitoista vuotiaana rupesin lihomaan mahaa tuli, lihava en ollu koskaan ollut. Neljä kuukautta sitten aloitin elämän muutoksen, hyvän olon muutoksen. Tuloksia on tullut ja olen todella ylpeä itsestäni. Matkaa on viellä enkä aijo luovuttaa jos haluaa jotakin pitää tehdä töitä sen eteen.

M-musiikki. Musiikki on ollu aina lähellä sydäntäni. Kävin lautunneilla 7 vuotta mutta nyt ne on jäänyt vähän vähiin kiireen takia. Laulaen silloin tällöin biisin tahtiin. Rakastan käydä katsomassa musikaaleja

N-nukkuminen. Nukkuisin koko päivän jos voisin en ole aamuiminen.


O-Oppiminen. Mulla on lukihäiriö nuorempana mulla oli tosi vaikeaa oppia lukemaan ja kirjottamaan. Kirjottaminen on edelleen hankalaa enkä nää kirjoitus virheitä. Kukaan ei oo täydellinen opin koko ajan lisää.

No Comments Yet, Leave Yours!

Kiva kun kommentoit. Pidetään blogi positiivisena :) Rakentava kritiikki on tervetullutta, ilkeä kirjoitus ei.