torstai 11. heinäkuuta 2013

Vastaukset Part 2

                                                   Minä


  • Oletko käynyt ulkomailla? Jos olet niin missä? Ja millaisia kokemuksia jäi? 
  • Oon käyny Ruotisssa, Saksassa, Tanskassa, Espanjassa, Kreikassa ja Lontoossa kaksi kertaa. Jäi tosi hyviä kokemuksia.
  • Mistä pidät kaikkein eniten elämässäsi? Oletko tyytyväinen siihen? 
  • Hyym vaikee valita olen ihan kaikkeen tyytyväinen.
  • Miten ja millä hoidat ihosi ja hiuksiasi? 
  • Pesen naaman Neutrogenelilla ja hiukset shampoolla, hoitoaineella ja sitten laitan moroccanoil öljyä. 
  • Oletko festari/juhlia tyyppi?
  • En ole
  •  
  • Kuinka vanha olet?
  • 24

  • Onko sinulla jotain erityistä toivetta tällä hetkellä?
  • Ei ole

  • Mikä on toinen nimesi?
  • Sitä en voi valitettavasti kertoa.

  • Mikä on unelmiesi kaupunki?
  • New York
  •  
  • Onko sinulla muoti-ikonia? 
  • Lauren Conrad

  • Kenet julkkiksen haluaisit tavata?
  • Varmaan LC

  • Miksi sinulla on,ripsienpidennykset ja olet pigmentoinut kulmasi (vaikket meikkaa)?
  • Mulla ei oo ollu ripsienpidennyksiä moneen kuukauteen. Kulmia ei oo yhtään vaikee meikata pigmointi helpottaa meikaamista tosi paljon.

  • Kuinka monta läheistä ystävää sinulla on? 
  • Mulla on monta hyvää ystävää

  • Oletko mielestäsi sosiaalinen?
  • Olen

  • Mitkä kolme adjektiivia kuvaavat sinua parhaiten?
  • Iloinen, luova ja eläin rakas 

  • Millainen on unelmiesi mies/nainen? 
  • Zack Efron

  • Oletko tyytyväinen elämääsi? 
  • Olen.

  • Ihanin vuodenaika? :)
  • Kesä.
Kiitos kaikista kysymyksitä niihin oli tosi kiva vastata.

No Comments Yet, Leave Yours!

Kiva kun kommentoit. Pidetään blogi positiivisena :) Rakentava kritiikki on tervetullutta, ilkeä kirjoitus ei.