sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Lukijan toive postaus

Lukija pyys mua tekemään postauksen kirppareista missä käyn yleensä. Mulla on top neljä kirpparia missä käyn aina ku meen käymään Vantaalla.


1. Kontti
Kontista löytyy vaateista huonekalauhin. Oon bongannu tosi hviä aarteita löysin sieltä mun uuden sohvan 35€ suosittelen oikee aarrekauppa! :)


2. Kierrätyskeskuks

Kierrätyskeskuksessa myydään vaikka mitä vaateita, huonekaluja. Oon löytäny aivan mahtavia löytöjä.


3. Lähetys kirppis Patina

Patinassa myydään enimmäkseen vaan vaateita suosittelen lämpimästi. Patinassa kelpaa vaan käteinen.

4. Fida
Fidassa myydään vaateita ja huonekaluja.


Kuvat: TäältäTäältäTäältä ja Täältä


2 kommenttia:

  1. Kiitos kun toteutit toiveeni :) pääsin vasta näin jälkijunassa katsomaan tämän, sillä koneeni sanoi itsensä irti :(( näistä on hyvä aloittaa kirppistely, ja vinkeissä oli ihan uusia paikkoja minulle. Aurinkoista ja mukavaa kevättä sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitään ole hyvä vaan ja kiitos samoin! :)

      Poista

Kiva kun kommentoit. Pidetään blogi positiivisena :) Rakentava kritiikki on tervetullutta, ilkeä kirjoitus ei.